Modern.az

Anar Əskərov: “Yerli şirkətlərin PR işçilərinin təcrübəsizliyi...”

Anar Əskərov: “Yerli şirkətlərin PR işçilərinin təcrübəsizliyi...”

Mədəni̇yyət

14 Yanvar 2019, 10:21

Anar Əskərov 10 ildən çox təcrübəsi olan PR üzrə mütəxəssisdir. Onun əsas fəaliyyət istiqaməti yeni media dünyasında müasir alətlərdən istifadə edərək fərdlərə və şirkətlərə brendlərini qurmağa, qorumağa və mesajlarını auditoriyalarına düzgün şəkildə çatdırmağa yardım etməyə yönəlib.

 

 Modern.az PR üzrə mütəxəssis Anar Əskərovla müsahibəni təqdim edir.

 

- Ənənəvi olaraq Azərbaycan şirkətləri özünü cəmiyyətə təqdim etmək sahəsinə xüsusi diqqət yetirmirlər. Adətən bir işçi həm PR menecer, həm mətbuatla münasibətlər departamentinin rəhbəri, həm də SMM vəzifələrini icra edir. Sizcə, belə yanaşma doğrudurmu?

 

- Azərbaycanda əksər şirkətlər PR işinə dırnaqarası yanaşır. Buna əmin olmaq üçün istənilən vakansiya elanı saytına daxil olub PR mütəxəssisi axtaran hər hansı şirkətin  tələb paketinə və işə görə təklif etdiyi əməkhaqqına nəzər yetirmək kifayət edir. Yeri gəlmişkən, gəlin, həmin elanlardan birinə şirkətin adını qeyd etmədən nəzər yetirək: 

 Yeni rəqəmsal media və sosial şəbəkələrin inkişafı özəl və dövlət müəssisə rəhbərlərinin PR şöbələrinə daha həssas yanaşmaya az -çox səbəb olub. Dövlət təşkilatlarının bir çoxunda isə ictimaiyyətlə əlaqələr şöbəsində çalışan işçilərin əksəriyyətinin PR sahəsində təcrübəsi ya azdır, ya da heç yoxdur.Mətbuatda ara-sıra “Hansısa jurnalistə vəzifə verildi ” tipli başlıqlar, yəqin, rastınıza çıxır. Jurnalistin PR meneceri postuna dəvət alması normal haldır. Lakin bir çox halda şirkətlər/dövlət müəssisələri jurnalistivəzifəyə onun digər media qurumları, mətbuat işçiləri ilə isti münasibətlərin varlığına görə təyin edirlər. Nəticədə müəssisənin media ilə əlaqələri yaxşılaşır . Lakin PR-ın əsas funksiyası media ilə yox ictimaiyyətləmünasibətlərin qurulmasıdır. Media ilə əlaqələrin qurulması sadəcə PR fəaliyyətinin əsas alətidir. Bu fərq unudulduğu üçün nəticədə müəssisənin PR işi mediaya qədər qurulur.

 

- Bu gün ölkədə fəaliyyət göstərən şirkətlər özlərini cəmiyyətə doğru-düzgün təqdim edə bilirlərmi? Reputasiyanın qorunması, səlis məlumatın ötürülməsi, yaranan problemlərin həllində şirkətlərin PR departamentləri yararlı fəaliyyət göstərirlərmi?

 

- Azərbaycanda əhalinin 80 faizdən çoxu internet istifadəçisidir.Texnoloji inkişaf əksər sahələrə təsir etdiyi kimi PR fəaliyyətinə də təsir edib. Şirkətlər də yeniliklərə çevik adaptasiya olmalıdırlar.Bundan əvvəl şirkətlər kim olduqlarını, necə iş gördüklərini özləri deyirdisə, indi bunu şirkət yox, müştəri deyir. Çünki sosial şəbəkələr, bloqlar hər kəsə “səs” verib. Təcrübə göstərir ki, Azərbaycanda fəaliyyət göstərən əksər şirkətlərin PR şöbələri mediada onların fəaliyyəti ilə bağlı baş verəcək krizisə hazır olmurlar. Mövcud risklər mütəmadi analiz olunmalı və gələcəkdə həmin risklərin krizisə çevrilməməsi üçün davamlı və planlı fəaliyyət qurulmalıdır. Krizis baş verən zaman isə təmkinli olmaq, kimin səhv, kimin doğru olduğunu dəqiq analiz edib, nəticəni ictimaiyyətə vaxtında və ən düzgün şəkildə çatdırmaq lazımdır. Təəssüf ki, bir çox yerli şirkətlərin PR işçilərinin təcrübəsizliyi onların reputasiyalarına baha başa gəlir.

 

- Şirkətlərin daha peşəkar PR qurumlarla işbirliyinə necə baxırsınız?

 

 

- Şirkətlər büdcəyə qənaət etmək məqsədi ilə daha çox çalışır PR komandasını “in house”, yəni öz tərkiblərində qursunlar. Yuxarıda da qeyd etdiyim kimi, bu, əksərhallarda “one man show” olur, yəni komanda bir nəfərdən ibarət olur. Lakin illərlə qurulan reputasiya bir krizislə, problemlə və bir günə zədələnib, məhv ola bilər.Bu səbəbdən təcrübəli PR şirkətləri ilə mütəmadi işbirliyi tövsiyə olunur.

Youtube
Kanalımıza abunə olmağı unutmayın!
Keçid et
Ukraynadan Rusiyaya ardıcıl zərbələr: Vəziyyət kritikdir